Hormonálne teliesko

Hormón tu ale pôsobí prevažne lokálne, . Z tohto vnútromaternicového telieska sa postupne do maternice uvoľňuje hormón levonorgestrel, ktorý je podobný jednému z hormónov , ktoré sa vytvárajú aj v našom tele. Mirena zabraňuje otehotneniu tým spôsobom, že riadi mesačný vývoj výstelky . Ja som si dala zaviest obycajne, urobili to ambulantne. Ak si este nerodila, neodporuca sa dat si to zaviest. Po zakroku som sa citila trochu neprijemne asi tyzden-dva, necitim ziadne zmeny, ani v . Viac výsledkov z najmama. Vnútromaternicové hormonálne teliesko - Mirena - Fórum - ZDRAVIE.


Fórum › Témy › Ženské ochorenia V pamäti 1. Príspevkov: - ‎Autorov: Aký máte názor na zavedenie tejto formy antikoncepcie, nakoľko rozmýšľam, že si ju dám. Doteraz som mala 2x DANU. Bola som s ňou spokojná, az na to, že som pri nej mávala dlhy a silný menzes. Revolučná antikoncepcia prichádza konečne aj k náAko funguje?


Najmenšie vnútromaternicové hormonálne teliesko majú k dispozícii konečne aj Slovenky. DANA ,ktorá neobsahuje hormóny a je neporovnateľne lacnejšia,ale aj samozrejme riziko tehu je vyššie. Takéto teliesko môžu používať aj mladé dievčatá, nielen ženy po pôrode, pretože nie je zaťažené vyšším . Hormonálne vnútromaternicové teliesko. Ja mám Mirenu už dva roky, už som spokojná.


Rozdiel je zrejme v tom, že Dana je starší typ, neviem či produkovala aj nejaké hormóny. Ak sa mýlim, tak ma opravte :-S Lekár ti pravdepodobne odporučí modernejšiu, . Aké sú ich výhody a nevýhody? Pod vnútromaternicovým telieskom ako jednou z foriem dlhodobej antikoncepcie si ešte stále mnoho žien predstavuje výlučne klasické medené teliesko ľudovo nazývané Dana. Tieto telieska obsahujú hormón žltého telieska.


Princíp antikoncepčného účinku hormonálnych vnútromaternicových teliesok je v podstate kombinácia prítomnosti telieska v maternici ako cudzieho telesa a lokálneho pôsobenia hormónu levonorgestrelu v maternici, vďaka ktorému vzniká hustejší hlien v . Dobrý deň pani doktorka. Po treťom pôrode som brala Daylette dnes beriem Mercilon, po ktorom som náladová, depresívna a nemám chuť na sex, čo aj zhoršuje manželský život. Dokonca sa mi nedarí ani schudnúť a . Teliesko s meďou zvyšuje menštruačné krvné straty, udáva sa, že asi o jednu tretinu. Rovnako sa môžu zhoršiť bolesti počas menzes.


Bezprostredne po zavedení však zvyčajne nastáva slabé krvácanie z prieniku, ktoré . Dnes sú k dispozícii dva typy vnútromaternicových teliesok. Medené teliesko : Ako už bolo . Správa Lawrenca Finera z Guttmacherovho inštitútu uvádza, že stále viac Američaniek si volí vnútromaternicové telieska. Po zavedení tých hormonálnych teliesok je možné, že budeš slabo krvácať aj mesiace a potom môže zmiznúť krvácanie úplne. Nechcem ťa s tým strašiť, ale je to dôležité na zváženie.


Vo všeobecnosti sa za najspoľahlivejšie pokladajú hormonálna antikoncepcia, vnútromaternicové teliesko a PPR. Výhody: Netreba používať mechanické telieska ani hormonálne prípravky. Niektoré páry prežívajú pohlavný styk intenzívnejšie, ak prechodne abstinujú v čase najväčšej plodnosti. Nemá vedľajšie nežiaduce fyzické účinky.


Nevýhody: dosť náročná, vyžaduje potrebu pohlavnej zdržanlivosti v období . Existujú telieska čisto mechanické alebo s malým prídavkom hormónov. Oproti bežnej hormonálnej antikoncepcii je však množstvo hormónov vo vnútromaternicovom teliesku skutočne zanedbateľné. Aj keď vám hormonálne antikoncepčné prípravky nerobia dobre, hormonálne vnútromaternicové teliesko. Chcem vás poprosiť o radu.


Máme dve deti ,ne tretie sa nechystáme a neviem čo je lepšie. Pred otehotnením som brala tabletky. Pozvania odoslané: 0: Registrovaní priatelia: 0.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba