Parenisko zo starych okien

Pred tým ako som sa pustil do druhého pareniska , bolo treba najskôr pridať kompost do skleníka. S kompostom som začal už minulú jeseň ale veru nestihol som ho všetok vyviesť. Mám tam dve jamy, a obe sa už nevyvážali pár rokov a sú priamo v slepačinci, takže dobre pohnojené guánom.


Postavte si parenisko zo starých okien. Po domácky vypestovaná zelenina je to najlepšie, čo môžeme doma servírovať na stôl.

Nie každý má ale miesto a čas na výstavbu skleníka. Preto sa tentokrát pozrieme na to, ako si na záhradke behom chvíľky postaviť parenisko. Stačí stĺcť dohromady pár dosiek, prikryť . Renovácia bytu či domu je často spojená s kompletnou výmenou okien. Keď už sú nové okná na svojom mieste a tie staré sa bez úžitku povaľujú na dvore, v garáži či na povale, prichádza na rad otázka, čo s nimi?


Väčšina ľudí pravdepodobne hľadá najľahší spôsob, ako sa ich zbaviť. Vy však budte múdrejší a premeňte .

Dva kratšie pribijeme na krajoch čelnej steny, dlhším spojíme dosky v strede. Jednoduché parenisko – má iba jeden rad pareniskových okien – je jednostranné, široké obyčajne m. Dvojité parenisko – má dve okná s opačným sklonom. Základným predpokladom je, aby vybrané miesto nezatieňovali stromy, kry alebo stavby. Severná strana by mala byť chránená pred vetrom živým plotom alebo podobnou výsadbou. Parenisko má väčšinou tvar obdĺžnika.


V blízkosti by mal byť zdroj vody na zalievanie. Dvojstranné pareniská sú široké m, orientované . Krok za krokom, ako urobiť skleník zo starých okenných rámov. Funkcia inštalácie mini-skleníku sadenice. Pre pareniska založenie zvyčajne nie, ale v prípade, že pôda je bažinaté, že je možné umiestniť pod radom jednotlivých tehál . Vo vykurovanom skleníku vysievame paradajky, papriky, uhorky pri teplote 20oC najmä v prvých týždňoch. Do fóliovníka alebo pareniska môžeme začať vysádzať už od polky februára.


Vymeňte staré okná za nové a ja vám v tomto článku poradím, ako môžete pomocou starých okien a aj dverí dodať vášmu domu alebo bytu jedinečný charakter. Ukážem vám, že znovu opravené staré okná , či už so sklom alebo bez skla, môžu byť využité mnohými jednoduchými a kreatívnymi spôsobmi.

Ja osobne by som staré okna úplne nezatracoval. V záhrade za domom mám skleník zo starých okien od r. Nie je to síce veľká paráda, no účel splňa Väčšina záhradkárov v skleníkoch pestujú hlavne zeleninku, ja tam pestujem kaktusy, môj najväčší koníček. Sklené výplne zo starých okien nemusia skončiť na skládke, alebo v recyklačnej linke na výrobu minerálnej vaty.


Skleník je postavený vo svahu, takže . Ak však zvládnete techniku rezania, svojpomocne zasklíte rozbité obločky na chalupe, zarámujete obľúbené obrázky, vyrobíte akvárium a možno si postavíte aj parenisko , či malý skleník. Vo februári nás už nič nemôže udržať doma, ale vonku nie je zas tak pekne, aby sme zotrvali v záhradke dlhšiu dobu, a tak budeme plánovať. Vhodné na sklenník, alebo parenisko , prípadne rámy na kúrenie.


Spravil som aj pareniska so starých okien do každého vysadené dve rastliny ( 2x Jánošík a 2x PrimaOrange). Jedna rastlina odrody Lajko bola testovaná aj polovoľne chránená počas výkyvov počasia. Na začiatku boli všetky rastliny štepené na podnoži Sprinter, postup štepenia a skúsenosti som už . Zo starych okien otec si spravil parenisko. A mne ked videl moje nestastie, tak slubil, ze na jesen spravime poriadnu kostru na foliac :jupi: Inak, uz je na jedenie aj redkvicka sadena vonku :jop: Aj cibiky. Cakam nedockavo na hrach a jahody : aaa: . Darujem sklo, rozmery tabul cca 140x75cm, su tam aj mensie a uzke skla, vhodne na zasklenie niecoho, napr.


Ponúkam staré okná za odvoz. ZadarmoNitrazdroj: bazos.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba