Honda crv recenzia
Na výber boli dva motory, benzínový 0i VTEC (1kW) kombinovaný so šesťstupňovou manuálnou alebo päťstupňovou automatickou prevodovkou a i-CTDi (1kW) kombinovaný so šesťstupňovým . Honda CR-V benzín vs dieselZdroj: Ľuboš Mistrík. Rozdiely vo výbave a kombinácii motora a prevodovky hovoria o vyše 12-tisíc v prospech benzínovej testovanej verzie. V jej dobro hovorí aj absencia LKAS, čo je skratka pre systém bezpečnostných doplnkov Hondy. Zahŕňa napríklad aj nedobre nastavený .
Vlani v októbri prezentovala Honda piatu generáciu typu CR-V. Jej predstavenie na autosalóne v Los Angeles bolo jasným signálom toho, že aktuálnej verzii populárneho SUV zvoní umieračik. Vozidlo tým zároveň dá zbohom atmosférickým motorom. Ešte pred ich definitívnym odchodom sme sa rozhodli . VTEC - Z pomedzi všetkých SUV v tejto cene to bola pre mňa tá najlepšia voľba - závady, hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, zkušenosti, spotřeba, komentáře, diskuze, recenze.
Kým príde nová verzia, stále má čo ponúknuť, napríklad dobrý benzínový motor. V zime stúpa dopyt po vozidlách s pohonom štyroch kolies.
Honda čtvrtou generaci modelu CR-V dovedla téměř k dokonalosti a po zkušenostech s vrcholným dieselem 2. Novinky, zajímavosti, recenze a události. Video recenze , srovnávací testy, crash testy, vývoj, konstrukce, výhody a nevýhody. Honza Mička si stěžoval hlavně na nelogické ovládání infotainmentu a nepohodlné zadní sedačky.
Zejména první věc bych podtrhl . K faceliftu pristúpila Honda síce citlivo, ale nie až natoľko, aby ste museli zmeny hľadať lupou. Nový je predný nárazník, hmlovky aj maska, ktorá tvorí spolu so svetlami vďaka chrómovému lemu nadväzujúcemu na denné LED diódy jeden výrazný celok. CR-V tak pôsobí širšie a robustnejšie ako predtým. Nič však nebráni tomu, aby sme sa pozreli, ako sa darí Honde CR-V aj po rokoch používania. Testovacie auto tradične zapožičal autobazár AAA AUTO.
Zo segmentu jazdených SUV sme tu mali už Kiu Sportage a Renault Koleos. Dovolím si tvrdiť, že s treťou generáciou . Pasuje však relatívne veľkému SUV aj atmosférický benzínový motor? Pokúsili sme sa to zhodnotiť.
Ano, je to výborné auto, znovu špička v kategorii SUV, jak jsme si u CR-V zvykli.
Výborný a úsporný nový motor, skvěle zpracovaný a moderní interiér, zvenku nepřehlédnutá kráska. Honda je sice trochu dražší, ale určitě nejspolehlivější. Jsem rá že mám možnost v téhle nové káře jezdit. Středně velké SUV s benzinovým dvoulitrem nezní jako prodejní trhák. Přesto tohle benzinové CR-V tvoří přibližně třetinu prodejů.
Kroutíte nevěřícně hlavou? Tak čtěte dál, rád vám to objasním. Honda s modelem CR-V hned zkraje zachytila vlnu popularity kompaktních SUV. Japonský model se stal jedním z nejpopulárnějších vozů této kategorie a jeho v pořadí třetí generace v úspěších pokračovala.
Oproti prvním dvěma provedením se ale trochu změnilo zaměření auta, z robustního CR-V se stalo čistě silniční . Honda ve Frankfurtu představí prototyp hybridního CR-V jako ochutnávku prvního elektrického pohonu modelu SUV této značky dostupného v Evropě. Nejsem ten, kdo by se vyjadřoval k různým diskuzím a psal často recenze a nejsem . O důvod víc, proč napsat recenzi varianty modernizované v letošním roce. Testovali jsme ji s novým naftovým motorem se dvěma turby. Dnes zrejme najobľúbenejšia Honda dostala úsporný diesel a slušný multimediálny systém.
Pohon všetkých kolies pracuje ako doplnok k úžitkovým vlastnostiam.
Komentáre
Zverejnenie komentára