Softinelle vedlejší účinky

Preskočiť na Možné vedľajšie účinky - Tak ako všetky lieky, aj Softinelle môže spôsobovať vedľajšie účinky , hoci sa neprejavia u každého. Ak sa u vás vyskytne akýkoľvek vedľajší účinok , najmä ak je závažný a pretrvávajúci, alebo ak dôjde k akejkoľvek zmene vášho zdravotného stavu, o ktorej si myslíte, že by mohla . V pamäti Preložiť túto stránku 4. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Antikoncepce Softinelle už rozebírají maminky na webu eMimino.


Frekvence výskytu je založena na datech z klinických studií.

Já měla spíš za to, že právě ty nízkohormonální by měly mít ty vedlejší účinky slabší, když vlastně do toho těla člověk cpe méně těch umělých hormonů. Ale to je jen laický názor samozřejmě. Já osobně teda Softinelle beru (předtím jsem měla Yasminelle, pak Yaz), jsou to myslím . V každom prípade také bežné vedľajšie učinky ktoré sa môžu objaviť pri akejkoľvek antikoncepci ale nemusia tiež po vysadení a nasadení inej zmiznú.


Telesné, pribernie, nadmerný maz čiže mastnešie vlasy, akné. Psychické naladovosť, podraždenosť, znižená chuť na sex to je asi najbežnejšie s čim sa . Podobně jako všechny léky, může mít i přípravek Softinelle nežádoucí účinky , které se ale nemusí vyskytnout u každého. Emocionální labilita, bolest hlavy, bolest břicha (bolení žaludku), akné, .

Dobrý den, mohu se prosím zeptat, jaký je rozdíl mezi antikoncepcí Softinelle a Yaz? Gynekoložka mi však řekla, že Softinelle je ještě šetrnější. Při jejich srovnání hraje zásadní roli důkaz tzv. Porovnala som vedlajsie ucinky oboch a zistila som, ze trpim bolestami sije avizovanymi v letaku softinelle , ale aj bolestami koncatin, avizovanymi v oboch letakoch, takisto ako aj migrenami, tiez v oboch. Poradite mi, prosim vas, ci by vexya mohla byt pre mna riesenim alebo mam zostat u softinele?


Pilulku pro bezstarostný sexuální život polyká téměř pětina žen v reprodukčním věku. Hormonální antikoncepce má i stinné stránky. Dobrý den, let jsem nepřetržitě užívala antikoncepci, začínala jsem Minervou, nyní jsem užívala Softinelle. Bohužel po ní přibírám a hlavně jsem při sexu hrozně suchá, i přes použítí lubrikačního gelu jsem pak jakoby odřená a mezi pochvou a konečníkem se mi udělá jakási prasklina. Je to způsobené touto antikoncepcí?


A je nějaká, která by neměla tyto vedlejší účinky ? U této mi vyhovuje, že nemám menses. Popis podle moderní medicíny a celostní léčebné postupy alternativních technik. Pozitívne je, že väčšina miernych nežiadúcich účinkov v priebehu troch . Ahoj, máte zkušenosti s touto antikoncepci?


Potřebovala jsem posunout menzes o pár dnů kvůli dovolené, v příbalovém letáku je, že se to nedoporučuje, ale ta možnost je. Nevím co je lepší, dobrat to další plato celé a pak vysadit, nebo z toho druhého plata, využít jen tolik co potřebuji a vyhodit. Je naopak prokázáno, že kontinuální užívání antikoncepce ještě více zvyšuje ochranný účinek na sliznici dutiny děložní, a dokonce výrazně snižuje riziko rakoviny těla děložního.

Chci se proto zeptat, jestli je možné, že mé zdravotní problémy mohly pramenit z užívání HA? Připouštím, že jsem citlivý typ, co se týče užívání léků. Nemohu většinu ATB a mám často z léků nežádoucí účinky.


Dříve jsem užívala i jiné HA - Microgynon, Stediril, u kterých se mi vyskytly jiné nežádoucí účinky (špinění, migrény).

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba