Renault megane grandtour 1 5 dci recenzia

Tentokrát sme vyskúšali model zo stredu ponuky s obľúbeným nafťákom. Ta je výsledkem nevalné pověsti, kterou si tyto vozy vysloužily častější poruchovostí. Jeden z nejoblíbenějších modelů v Česku přijíždí se svěží tváří, novou skladbou výbav a atraktivním akčním ceníkem.


Autor recenze : torrente (let), Hlavní město Praha všechny recenze tohoto autora. Ci Stav km při koupi:km Stav km nyní:km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:zapůjčený . Má tedy cenu uvažovat při výběru rodinného kombíku i nad tímto Francouzem?

Mégane Grandtour není nejhezčí, nemá nejvyspělejší technologie, ani nejmodernější motory či výbavu. Rozhodně má a já vám v následujícím testu řeknu proč ano, ale také proč třeba ne. Rukami našej redakcie už prešlo množstvo Méganov.


Nikdy však kombi s motorom , dCi. Aké zmeny zároveň priniesol globálny facelift? Hoci nízka spotreba a nekonečný dojazd motivujú k ceste okolo Európy, jazdné zážitky a niektoré detaily ergonómie ju urobia menej žiadanou.


Nemať také mäkké sedadlá, na veľkú rodinnú cestu by som ho . Ci : naftový mág (minitest). Já mám v megánu (r.v 05) motor a průměrná spotřeba se pohybuje mezi až litry nafty a žíli mi to rozhodně netrhá.

Inak s tym zrychlenim - mam Megane Grandtour s 1. Limitovaná séria FTeam, prevedenie Na úsporný diesel 1. Ci je úsporný, slušne postavený, dá sa naň pozerať a vie poriadne zatiahnuť. Z objemu ,l nevydolovali viac výkonu ani Kórejci ( CRDi), problém však je, že rovnako ako im, sa ani francúzskym konštruktérom nepodarilo . Ci s maximálním výkonem kW. Ten se podle nás stane univerzální volbou pro zájemce o dieselovou verzi Méganu. Ci kW udává průměrnou kombinovanou spotřebu litru na 1km.


O přednostech a nectnostech Méganu asi není nutné se příliš rozepisovat, jistě jste již recenze a zkušenosti uživatelů (zde na TipCars.com i na jiných serverech) četl. Ci (kW, kW, kW, kW). Malý turbodiesel s překvapivou pružností i nízkou spotřebou. Případné závady se většinou povedlo vyřešit ještě v záruce. Od aut této kategorie se v první řadě chce, aby sloužila rodinám v převážení spousty věcí sem a tam, a aby jako služební vůz polykala tisíce a tisíce kilometrů s co nejnižšími náklady.


Automobilka sa oň stará s patričnou náležitosťou. Tretia generácia uvedená na. Ale dôležité je, že sa niečim jednotlivé kusy odlišovali.


Prvý sme mali ten pôvodný, so športovou výbavou a dvojlitrom, druhý po jemnom facelifte s vynikajúcim ,dCi a teraz tretí po poriadnom a dôkladnom facelifte. Renault Megane umí splnit .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba