Moje o2 faktura

Uhraďte svoju faktúru v zóne Moje Oplatobnou kartou alebo cez internet banking TatraPay, SporoPay alebo VÚB ePlatby. V pamäti Podobné V zákazníckej zóne Moje Osi môžete kedykoľvek skontrolovať spotrebu, pozrieť svoju faktúru , aktivovať extra balíčky alebo si dobiť kredit. Je plnohodnotný daňový doklad. Je doručená rýchlejšie ako faktúra vytlačená na papieri. Po prihlásení do zóny Moje Ov sekcii Moje Ov časti Faktúry máte ako súčasť elektronickej faktúry k dispozícii ich mesačnú históriu spolu s podrobným výpisom hovorov ako aj informácie o ich . Mobilná aplikácia Moje O. Prosím, zadajte identifikačné údaje pre vyhľadanie faktúry , ktorú chcete uhradiť.


Identifikácia zákazníka. Faktúru môžete uhradiť platobnou kartou MasterCard alebo Visa alebo cez internet banking TatraPay, SporoPay alebo VÚB ePlatby. Zoznam faktúr v zóne Moje OVám ponúka všetkým zákazníkom s programom s platbou na faktúru okamžitý prehľad všetkých Vašich Ofaktúr. Prepíšte znaky z obrázku vyššie. Prosím nemeňte ani nevypĺňajte toto pole.


Prihlásiť sa cez SMS kód. Sprievodca vašou faktúrou. Chcete sa jednoducho a ľahko zorientovať vo vašej faktúre ? Chcete na prvý pohľad vedieť, koľko a za čo presne platíte? Faktúry sme upravili tak, aby boli prehľadnejšie a zároveň vám poskytli viac informácií.


Oprináša pre svojich zákazníkov ďalšie vylepšenie ponúkaných služieb. Vylepšením prešla platforma Moje O, ktorá okrem iného umožňuje odteraz zákazníkom priamo zaplatiť svoje neuhradené faktúry. Aktivácia Elektronickej faktúry v zóne Moje O2.


Elektronická faktúra Vám umožňuje objednať si pravidelné bezplatné zasielanie OFaktúr v elektronickej podobe na Vami zvolenú e-mailovú adresu. Faktúru vystavenú našou spoločnosťou môžeš uhradiť formou SEPA inkasa, bankovým prevodom, ePoukazom, prostredníctvom bankomatov SLSP a VÚB alebo priamo v predajni O2. Taktiež môžeš faktúru zaplatiť v našej zákazníckej zóne Moje Oalebo cez našu aplikáciu. Viac o spôsoboch úhrady faktúry sa dočítaš na . Ak v Ovyužívate služby na faktúru , môžete dobiť kredit na ktorejkoľvek predplatenej OSIM karte. Ako si dobiť kredit cez faktúru.


Dobíjanie kreditu cez faktúru si môžete nastaviť v zóne Moje O, cez SMS, v OPredajni alebo na zákazníckej linke. Oumožňuje všetkým svojim zákazníkom, ktorí majú neuhradenú jednu, alebo viac faktúr ich úhradu prostredníctvom internetového prehliadača z pohodlia svojho domova. Operátor vylepšuje služby Moje O, webová zóna zahŕňa aj možnosť uhradiť dlžnú sumu. Zákazníci Ouž môžu platiť svoje faktúry online cez portál Moje O, a to prostredníctvom internetbankingu troch bánk. Aplikácia pre zákazníkov OSlovensko s programom OPaušál, ODáta, OVoľnosť, OFér s platbou na faktúru , OFér s dobíjaním kreditu, OInternet s bonusom alebo OMoja Firma.


S aplikáciou Moje Omáte prehľad o vašom telefónnom čísle, kdekoľvek sa nachádzate. V smartfóne si kedykoľvek skontrolujete . Táto možnosť je dostupná pre všetkých používateľov z klasickej verzie (desktopové rozhranie) portálu Moje . Keď neprišla, tak vo štvrtok som volal na zákaznícku linku aby mi povedali akým volským povozom ju poslali, a dohodli sme sa, že ešte počkáme a ak nepríde, že zavolám . U každého vyúčtování - faktury v e-mailu, faktura v portálu Moje O, SMS s platebními údaji od operátorky i inkaso - byly jiné platební údaje. A tím nemyslím jen variabilní symbol, ale i číslo účtu a kód banky. Byly to čtyři různé účty u čtyř různých bank.


Jistě pochopíte, že jsem v tom měl zmatek, tak jsem zase . Telefónica Ospouští od 1. S novou podobou stránek operátor také zavádí mobilní elektronické vyúčtování. Na nových stránkách jsme se na základě zpětné vazby od zákazníků zaměřili především na .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba