Pasy gecko

Pásy Gecko sú špecifické svojou „bezlepidlovou“ technológiou a dostali sme v redakcii na otestovanie hneď niekoľko párov. Preto bude táto recenzia poňatá netradične ako kompilácia troch pohľadov – jeden od starého skialpinistického vlka Miša, druhý od rekreačného šliapača Paliho a tretí – dámsky . Osobne mám pásy Gecko už tretí rok a nedám na ne dopustiť. To čo tu píšte, že sa nedajú znova nalepiť je hlúposť.


Určite dlhšie vydržia (naliepanie a odliepanie )ako lepidlové.

V porovnaní s klasickými (lepidlo)vydržia aj v mrazoch. Keď lepidlový pás zamrzne tak je Vám tak na dve veci:)Ďalšou výhodou je . Pomôž nám oceniť pracovitosť, kreativitu, nápady, ústretovosť voči zákazníkom, dlhodobú serioznosť a najmä množstvo práce, práce, práce. Už po deviatykrát by sme sa radi zaradili medzi najserióznejšie a populárne eshopy na Slovensku kedže vaše DAKUJEM a naše PROSÍM je hnacím motorom v basecampe . Adhézne skialp pásy Gecko sú revolúciou v používaní skialpinistických pásov. Bez použitia lepidla skvele držia na sklznici. Najširší výber len u nás!


Ponúkame TOP modely za najlepšie ceny.

Tak vraj by sme sa mali volať podľa navrhovanej terminológie. Po rokoch používanie klasických skialpových pásov (značky CoolTex, Kohla)som asi pod vplyvom skvelo natočeného propagačného videa zblbol, a kúpil „ bezlepidlové“ pásy Gecko , tie „držia len pôsobením adhéznych síl“. Všechno používáné sezónu a půl, neskákané, skluznice zakonzervovaná, v pořádku. Vázání jde posunout tak v řádech mm. Skialpinistické pásy za najlepšie ceny.


U nás nájdete typy pásov, ktoré sú vyrobené z nasledujúcich. Rasto, geko pasy maju svoje vyhody a zopar velkych nevyhod. Ja uz ich mam len na kamenackach. Tato kombinacia ta nesklame. Gecko mozu zradit vtedy ked to budes najmenej potrebovat.


Pasy - Gecko -s-pevnym-prednym-okom-a- volnou-koncovkou-d729. Stoupací pásy nové generace Gecko , které mají vrchní vrstvu ze 1 mohérového vlákna s diagonální vazbou, drží na místě díky revoluční technologii molekulární fúze (přilnutí). Používání lepidel je historií, budoucnost patří dokonalému výkonu pásů při výstupu.


Pásy zaručují dlouhou životnost i při použití v extrémních . Gecko Gecko stoupací pásy jsou pásy s revoluční technologií od rakouské firmy MP Sports. Koncom decembra ma požiadali, či by som neotestoval pásy Gecko Standard Fell 1 moher a lyže Scott Speed Guide. Stále sa pokúšam nájsť aj pre vlastné potreby .

Kupil som ich koncom sezony, bol som na nich len asi 2-krat zatial. Re: Stoupací pásy a vše okolo nich. Myslíš negativní na Gecka? S pásmi som nadmerne spokojný, síce ked som si pásy kupoval trošku som sa obával nižšej ceny a hlavne plastoveho predného oka či náhodou nepraskne ked bude vonku -15.


Ale pásy som mal na cca túrach a som nadmerne spokoný, pásy držali, aj predné plastové uško drží doteraz co som mal obavu, lepidlo drží a . Závodné skialpinistické pásy Gecko Race vyrobené tak, aby mal pás lepší sklz a bol rýchlejší. Ide o štrukturálne rovnaký pás s rovnakou technológiou lepidla, ale s novým zapletením. Stúpacie pásy novej generácie Gecko majú vrchnú vrstvu zo 1 .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba