Moje o2 aplikacia

Aplikácia pre zákazníkov OSlovensko s programom OPaušál, OFér s platbou na faktúru, OFér s dobíjaním kreditu, OMoja Firma alebo OInternet s bonusom. S aplikáciou Moje Omáte prehľad o vašom telefónnom čísle, kdekoľvek sa nachádzate. V smartfóne si kedykoľvek skontrolujete . Ovládejte všechny své Oslužby on-line a mějte svá vyúčtování vždy po ruce. Aplikace Moje O– samoobsluha pro domácnosti a malé a střední firmy. S aplikací Moje Opro chytré telefony budete mít přehled svých služeb a jejich nastavení vždy na dosah ruky.


Stejně snadno, jako jste zvyklí z internetové samoobsluhy . Aplikácia OExtra výhody prináša niečo navyše každému zákazníkovi O2. Od zážitkov až po výhodné nákupy u našich partnerov. Je určená pre zákazníkov OSlovensko s programom OPaušál, OFér s platbou na faktúru, OFér s dobíjaním kreditu, OMoja Firma alebo OInternet s bonusom.


Vlastnú aplikáciu pre sledovanie spotreby vydal už aj modrý operátor. Aplikácia nesie názov Moje O, funguje na zariadeniach s OS Android aj iOS. Aplikácia umožňuje sledovať množstvo pretelefonovaných minút, prenesených dát a taktiež počet odoslaných SMSiek či MMSiek.


Ak patríte medzi tých, ktorí fungujú s predplateným kreditom, tak v Moje Ojednoducho zistíte i aktuálnu výšku kreditu. K dispozícii je navyše stručný . Operátor sprístupnil svoje mobilnú aplikáciu i zákazníkom s programom OMoja Firma, môžu si prezerať napríklad faktúry. Pozrite si snímky obrazovky, prečítajte si najnovšie recenzie zákazníkov a porovnajte hodnotenia aplikácie Moje OSK. S vynovenou mobilnou aplikáciou Moje Osi môžete skontrolovať spotrebu, prezrieť faktúry alebo aktivovať.


Oopäť vylepšuje samoobslužnú zónu Moje Odostupnú cez mobilnú aplikáciu pre smartfóny so systémom iOS a Android. Medzi novinky, ktoré do aplikácie pribudli, patrí možnosť zadania bezpečnostného kódu, čím boli sprístupnené faktúry pre firemných zákazníkov, či jednoduché prepínanie medzi . Mobilná aplikácia pre kontrolu a správu svojho paušálu je prístupná už aj pre zákazníkov s programom OMoja firma. Pribudlo aj viacero noviniek. Ouvádza mobilnú aplikáciu Moje Opre správu telefónneho čísla. Dostupná je pre smartfóny s operačným systémom Android a iOS a slúži na rýchly a jednoduchý prehľad o Očísle používanom priamo v mobilnom telefóne.


OVám ponúka mobilnú aplikáciu Moje O, s ktorou si môžete jednoducho kontrolovať spotrebu, prezerať faktúry alebo aktivovať balíčky služieb. Na moje Mi2s mi nefunguje aplikacia : moje oPre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť nenaslo by sa niake riesenie? Na ostatnych android telefonoch co som skusal funguje bez problemov (sony p, z, htc one) Dakujem za kazdu radu.


Robíme natívne aplikácie a sme v tom naozaj dobrí. Veríme jednoduchým smart riešeniam s premysleným UX rozhraním a nebojíme sa púšťať do odvážnych projektov. Dokážeme vyriešiť aj veľké projekty pre značky ako O, Raiffeisen bank, Home Credit či Bioderma. Je to len taka volnocasova aktivita dvoch ludi :) Zacali sme to robit len tak z pasie.


Ak to zozne nejaky ten uspech tak to mozme pouzit ako referenciu na dobru apku. Ked nie tak aspon sme sa pri vyvoji co to priucili a sme zasa o nieco dalej :).

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba