Donutkovač recepty

Včera som robila v mojom donutkovači 4v:) donutky. Boli celkom chutné ak nájdem ešte lepšie dám vedieť. Nemám s čím porovnávať :) PS: Neodporúčam kupovať iba samotný donutkovač keďže donutky sú celkom maličké a myslím že by ste prístroj naplno nevyužili ale s výmennými platničkami je super . Mám nový donutkovač a konečne som našla najchutnejší recept na donutky z neho.


Tu je: Hnedý cukor a roztopené maslo spolu rozotrieme a speníme, primiešame vajíčka, šľahačku a extrakt. Postupne prisypeme múku zmiešanú s PDP. Dnes vám ponúknem recept na výborné donutky. Sú to malé koláčiky, niečo ako šišky, len v menšom.


Na donutky však potrebujete donutkovač , alebo plech na donutky. My máme doma donutkovač a presne pre tento prístroj bude aj recept. Za receptom bude ešte nasledovať aj môj podrobný komentár, . Slovenské jedlá a medzinárodná kuchyňa. Recepty pre chutný život.


Potrebujeme: donutky, sladký život, donutkovač , jednoduché donutky, domáce donutky. Rozohrejeme si donutkovač a naplníme ho pripraveným cestom. Základná potrava Homera Simpsona, delikatesa pre Amerických policajtov, alebo vítaná pochúťka našich detí.


Je to šiška, ale aj nie je. Aký ma donut tvar, tajomstvo jeho cesta, fantázia pri zdobení. Na myTaste najdes recepty na donutkovač taktiež ticíse podobných receptov. Vyskúšajte zaujímavý recept na pravé domáce americké šišky.


Budete potrebovať tieto. Připravte ty nejlepší domácí donuty se skvělou vychytávkou do kuchyně. Zde nabízíme jednoduchý recept na donutové těsto: hrnky polohrubé mouky, hrnek mléka, žloutky, lžíce cukru krupice, lžíce rozpuštěného tuku, kostka droždí, lžíce rumu, špetka soli a olej na smažení.


Ako som sa tešila, keď mi manžel potajomky utekal kúpiť donutkovať do Lídlu, kde mali akciu a ja som o ňom snívala. A ako som bola prekvapená - nie veľmi milo - keď som ho otvorila. Noo, predstavovala som si vo vnútri väčšie kolieska na donutky, nie také prcky. Neviem, či je donutkovač aj s väčšími . Stačí otevřít a budeš v obraze. Cestom naplníme predhriaty donutkovač.


Zavrieme a pečieme minúty. Donutky poukladáme na mriežku a po vychladnutí odstránime prebytočné cesto. Donutky máčame v roztopenej čokoláde na varenie, ktorú zriedime Cerou a . Poraďte recepty pre domácu pekáreň.


Poznám to tam, lebo raz som hľadala návod na donutkovač. Manzel mi kupil pekarnicku. V navode su aj recepty na chlieb,ale pouziva sa tam chlebova muka.


See more ideas about Xmas cookies, Christmas treats and Pullover.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba