Levosert a kojenie

Schválený text k rozhodnutiu o zmene, ev. Písomná informácia pre používateľku. Pozorne si prečítajte celú písomnú informáciu predtým, ako začnete používať tento liek, pretože obsahuje pre vás dôležité informácie.


Prosim Vas zienky pomozte mi,poradte. Poradny V pamäti Preložiť túto stránku 29. Dobrý den, před pár dny jsem si nechala zavést nitroděložní tělísko Levosert. Teliesko Levosert - str. Jsem dva měsíce po porodu a plně kojím.


Včera jsem zjistila, že mám problém odsát mléko. Bojím se, že ztrácím mléko. Nitroděložní systém Levosert nemůže být používán současně s hormonální antikoncepční metodou.


Těhotenství, kojení a plodnost. Mohu otěhotnět během používání nitroděložního systému Levosert ? Je velmi vzácné, aby žena otěhotněla se zavedeným nitroděložním systémem Levosert. Mám necelý týden zavedeno tělísko Levosert.


Dnes jsem zkoušela znovu a totéž, vlastně bylo mléka ještě o něco . Ja mam levosert a boleni bricha me take trapilo mam ho 4mes. Vnútromaternicové teliesko s progestínom, Intrauterinný inzert, ATC G02BA0 SPC (Súhrn údajov o prípravku) Terapeutické indikácie: Antikoncepcia. Silné menštruačné krvácanie. Levosert môže byť užitočný hlavne u žien so silným menštruačným krvácaním, ktoré si prajú (reverzibilnú) antikoncepciu. Nebyly provedeny žádné interakční studie sledující vliv těchto léků na účinek přípravku Levosert.


Fertilita, těhotenství a kojení. Použití přípravku Levosert v těhotenství nebo při podezření na těhotenství je kontraindikováno. Dobrý den, Můžete mi sdělit, kolik u vás momentálně stojí nitroděložní tělísko Levosert ? Hezký podvečer, ohledně dostupnosti sortimentu, cen produktů a výše doplatků si vždy zavolejte nebo . Pri používaní nehormonálnej verzie môžete veľmi rýchlo po jej odstránení otehotnieť. Nemusíte sa obávať ani pri jeho užívaní počas kojenia.


Spomedzi všetkej antikoncepcie je najúčinnejšie. Pri užívaní vnútromaternicového telieska zo zlata dokonca lekári sľubujú až percentnú úspešnosť. Vzhledem k tomu, že není očekáváno žádné riziko pro dítě, kojení může během používání přípravku Levosert pokračovat. Vzácně bylo u žen používajících IUS s levonorgestrelem během kojení hlášeno děložní krvácení.


Používání IUS s levonorgestrelem nemění po odstranění IUS fertilitu ženy. Následující známky a příznaky mohou znamenat, že u Vás mohlo dojít k mimoděložnímu těhotenství. Ostatné symptomatické liečby – kombinovaná hormonálna antikoncepcia, perorálny nebo injekčný gestagén.


Proto je vhodné, aby se žena na preventivní. A zda mohu vyuzit bez porady s lekarem nejaka fytofarmaka. Dekuji,s pranim hezkeho dne Lucie H. Navrhl bych zkusit nitroděložní tělísko s levonorgestrelem (Mirena, Levosert ) nebo ablaci endometria, ta se sice také dělá v narkóze, ale jedná se narkózu . Dohodli jsme se az přestanu kojit na antikoncepci. Ovšem zvažují jestli ji budu brát.


Já nepoužívám žádnou antikoncepci, hormony určitě nechci a nějaké tělísko do sebe taky ne. Ani kondomy nepoužíváme. Ale to připisuji tomu, že mi již možná i při kojení nabíhá cyklus. Teď je to spíš protivný. Ahoj holky, škoda že jsem na tuto diskuzi nenarazila v době, kdy jsem šla na zavedení.


Dobrý den, mám měsíc zavedené hormonální tělísko Jaydess, dle příbalové informace, kterou jsem při zavedení obdržela a informací od známých, jsem měla jít po - týdnech na kontrolu, zda se tělísko správně usadilo. Moje gynekoložka mi na toto řekla, že kontrolu nedělá, pouze v případě potíží. Pokud chcete otěhotnět, požádejte lékaře, aby Levosert vyjmul.


Po odstranění nitroděložního systému se velmi rychle vrátí Vaše obvyklá schopnost otěhotnět. Mohu kojit , pokud mám zavedený Levosert ? V mateřském mléce se nacházejí velmi malá množství hormonu z přípravku Levosert , ale hladiny jsou nižší, než při jiné . Mám Mirenu let, jsem absolutně bez potíží a spokojená, jediný problém je, že jsem za tu dobu přibrala cca 10kg a nevím, zda je možné, že díky ní.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba