Stopkašel diskuze

STOPKAŠEL - tak ten se bere 2× denně - ráno a odpoledne, nejpozději okolo 17. Obecně ty bylinné sirupy na odkašlání nedávat vyloženě až na noc…nejpozději okolo té páté odpoledne. Na noc potom třeba Stoptussin…- okolo osmé večer, aby to bylo vyloženě . Dlouhodobé užívání Stopkašel Dr.


Weiss už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.

Se sirupem Stopkašel mám velmi dobrou zkušenost. Teda ne s tím od jednoho roku, dávala jsem ho pětileté dceři, takže už jsme měli ten klasický. Doporučila mi ho známá v lékárně. Seznamte se před nákupem s jejich názory a dojmy. Recenze a zkušenosti těch, kteří jej vyzkoušeli před vámi, vám pomohou při nákupu.


Ahoj, máte někdo zkušenost se sirupem stopkašel od Dr. Dceři Adélce, má roky, se už potřetí vrátil kašel. Už jsme zkusila všechny možné sirupy, Stoptussin, Stodal, Prospan a teď mi byl doporučen sirup Stopkašel.


Manžel mi ho koupil a říkal, že jich měli více druhů.

Objevila jsem v lékárně sirup stopkašel , který je čistě přírodní sirup na kašel, a hodně mě zaujala bylinka Boswelie, načetla jsem si že působí protizánětlivě, což se mi moc líbí. Všechny informace o produktu Doplněk stravy Dr. Weiss Stopkašel s jitrocelem 3ml, porovnání cen z internetových obchodů, hodnocení a recenze Dr. PetraRab: Stopkašel je výborný. Ted jsem si i celkem oblíbila ACC Long, ale ten je spíš na rozpuštění hlenu.


Na suchý kašel mi celkem zabírá i Stoptussin. Zde jich mají na výběr celkem dost a jsou i rozděleny, na jaký kašel je co vhodné. Sirup omezuje škrábání v krku, tvorbu hlenu a usnadňuje vykašlávání.


Mateřídouška a bazalka udržují sliznici čistou a působí proti bakteriím. I když běžně do takových diskuzí nepíšu, musím také pochválit tento sirup, pomáhá mi řešit problémy jako kašel, zahlenění, bolest v krku u mého syna , který je diabetik a proto nemůže kde co, jsem velmi ráda za tento přírodní bylinkový produkt, který mu i chutná a nemusím se po užití obávat . Odpovědi (0) To se mi líbí (0). Tento produkt máme také vyzkoušený, ovšem pro menší děti není forma tablet bezpečná.


Když má tedy malá kašel ať už suchý nebo dráždivý volím raději multibylinný sirup STOPKAŠEL , který také obsahuje níže uvedené bylinky. Moc nám pomohl a je chuťově výborný. Taky jsem vyzkoušela, taky můžu jen doporučit.


My užíváme STOPKAŠEL pro děti od roku už roky. Adélce už jsou sirupek ji chutná, podporuje její imunitu:) Není drahý a je na suchý i vlhký kašel zároveň. Teď jsme kašlali celkem dlouho, chytla jsem to i já, tak zkouším ještě Stopkašel - je to jitrocelový sirup, je i pro děti, má lepší chut než pro dospělé a med.


Jinak taky chodíme od září do školky a nějak se z toho kašle nemůžeme dostat.

Mladší dcerka to samozřejmě vše chytá od brášky. Mám 17ti měsíčního syna, který se už třetí měsíc potýká s kašlem. Doktorka tvrdí, že poslechově je vpořádku. Už jsme ale vyzkoušeli Stoptusin, Mucosolvan i Dytustat a nic nám nezabírá.


Bohužel také doma nevyrábím žádné domácí sirupy, snad kromě cibule s medem , který ale jsem schpna brát jenom já, protože dětem ani manželovi nechutná, proto jsem ráda za bylinkový sirup Stopkašel , dětem chutná, je fajn, . Diskuze k produktu Simply you StopKašel sirup dr.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba