Ford mustang spotreba
Osem valcov, päť litrov. Niekedy nejde až tak o to čo šoféruje, ako skôr o spôsob akým šoférujete. Jen jinak, než si myslíte Že auta v reálu nejezdí se spotřebou , kterou jim věští výrobci udávané hodnoty, víme. Ovšem obvykle je spotřeba ve skutečnosti vyšší.
VGT Fastback: Automat, nebo manuál? Dříve vysmívaný svalovec, kterému akorát praskalo tričko na vzedmutém hrudníku, se nyní přeměnil v opravdu schopné sportovní auto evropského střihu.
Snad žádný jiný automobil nezažil takovou premiéru! Vždyť kdo by pod kapotou takového vozu čekal na poměry svalnatých amerických kupé a kabrioletů relativně „titěrný“ motor 2. Podíváme-li se ale na něj z historického hlediska, neměl by nás takový agregát . EcoBoost: První jízdní dojmy z Německa. To se nakonec potvrdilo, ale zvědavi jsme byli i na definitivní hodnoty spotřeby paliva.
Ford začal poprvé v padesátileté historii mustangu tento sportovní fastback a kabriolet nabízet v Evropě. V okolí Mnichova jsme během čtyř stovek kilometrů vyzkoušeli obě motorizace i obě karosářské verze - fastback i convertible. Spotřebu lze přitom bez zásadnější námahy udržet okolo deseti litrů.
A zatiaľ to vyzerá, že spravili veľmi dobré rozhodnutie. Počiatočný ošiaľ ohľadom jeho premiéry spôsobil, že sa pridelené kvóty vypredali v priebehu pár dní. Sme zvedaví ako na tento dopyt zareagujú vo Forde, ale . L SOHC 12V V- Nemohl jsem koupit lépe! Dnes sa dozviete, že všetky kladné prívlastky môžu byť ešte oveľa, oveľa lepšie.
Pro mnoho lidí, rozhodujících se o koupi sportovního auta, je důležité toto kritérium. A teď nemluvím o jízdních vlastnostech, zvuku, vzhledu či pocitu z řízení, což jsou věci, které určují charakter u většiny aut. Mustanga, chce ho presne takéhoto. Když ho vyslovíte téměř kdekoliv na . Točivý moment (Nm): 530.
Zpočátku byl založen na modelu Ford Falcon. Dearbornu, Michigan a veřejnosti byl představen 17. Byl to nejúspěšnější ford od Modelu A. Název navrhl John Najjar podle letounu .
Komentáre
Zverejnenie komentára