Aniball skúsenosti

Ahojte dievcata, som nastavajuca mamicka a kupila som si Aniball. Fórum › Blíži sa to › Epino verzus aniball V pamäti Podobné 23. O tom, ako funguje a aká je jeho cena, sa dozviete v článku. Kamarádka mi říkala,že do toho šla.


Přišlo ji to jako dobrá věc pro lehčí porod. Bohužel zatím nevím jak s tímto balonkem byla spokojena ,protože malá je pořád u ní v bříšku.

Mě by zajímalo jestli s touto pomůckou máte zkušenosti a jaké? Moja osobná skúsenosť – ako prvorodička som vedela v akej polohe mi bude pôrod vyhovovať, poznala som pocit pri prerezávaní sa hlavičky, . Dokážu dobre pracovať so svojími svalmi v záverečnej fáze pôrodu. Zo svojich skúseností môžem potvrdiť, že väčšinou nie je nutný nástrih hrádze a . Kedže mám tu česť byť v stave požehnanom, rada sa s Vami podelím o moje doterajšie skúsenosti s používaním balónika Aniball.


Hrádza postupne naberá elastickosť a pružnosť a je schopná sa otvoriť až do priemeru hlavičky . Väčšine žien dodá používanie Aniballu a Epi – na sebadôveru k pôrodu. Vedia ako tlačiť, znižuje sa . Minimalizovanie nutnosti nástrihu či natrhnutia hrádze – aj u prvorodičiek.

Aniball sa využíva na prípravu hrádze k pôrodu. Zvýšenie sebavedomia a odbúranie strachu z pôrodu. Na základe kladných skúseností už aj na Slovensku začínajú pôrodníci odporúčať a dôverovať balóniku. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Je určená na precvičovanie svalstva panvového dna, príprave pôrodných ciest a spevnenie svalstva panvového dna po pôrode. Stačilo mi len odhodlanie, výdrž, trochu sebazapretia a okrem podpory rodina a najbližších aj predpôrodná príprava s balónikom Aniball. Ak ste práve Vy mamička, ktorá nosí dieťa pod srdcom, alebo poznáte niekoho komu by moja skúsenosť či rada mohli pomôcť, pokojne šírte toto posolstvo ďalej.


ANIBALL je pomôcka, ktorá slúži k príprave svalov panvového dna na pôrod. Pri správnom a poctivom cvičení nemusí lekár vykonávať preventívny nástrih hrádze. Pravidelné cvičenie Vás ochráni aj pred natrhnutím hrádze pri pôrode. Pupocnik mi nechali krasne dotepat. Malinky po narodeni ani nemukol, len sa na nas pozeral a hladal nas, bolo to nadherne.


Zvladla som to bez nastrihu, aj ked s mensimi poraneniami ( aniball som nepouzivala, ale robila som si pravidelne masaz hradze). Ked to zhrniem, cely porod od prichodu do Vsetina trval hodin. Ale mala som obavy, že bábätko nedokážem vytlačiť. Etapu tlačenia som totiž zo svojej prvej pôrodnej skúsenosti vnímala ako najťažšiu.


Tú, pri ktorej som zlyhala. Toto ma posilnilo a posunulo na mojej ceste za vysnívaným pôrodom.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba