Subaru xv test 2017

Hned na úvod musím říct, že je to nejméně oblíbený model mé velmi oblíbené automobilky. Ale s tímto názorem jsem v menšině, zákazníci si myslí něco jiného, jinak by crossovery na trhu nebyly. Predné reflektory majú odteraz adaptívne funkcie s natáčaním a automatickým prepínaním diaľkového režimu. Pořídí si ho člověk, který ho dokáže ocenit. Ano, je to bytelné a dobře udělané auto, ale to není to hlavní.


Má nižšie ťažisko, modernejší interiér a údajne lepšie.

Subaru nevidíte na každém rohu. Nejmenší model japonské automobilky prodělal poměrně zásadní změny. Má jinak naladěný podvozek, pozměněný vzhled a mnohem příznivější cenu. Ve všem ostatním je neklasický.


Prostě na všechno jde trochu jinak. To znamenajú hviezdy v logu výrobcu. Reálne ide v prípade XV o terénnu verziu aktuálne . Novinku jsme si vyzkoušeli při evropské prezentaci v lotyšské Rize v typicky zimních podmínkách.

The choices of engine and transmission extend to, um, one - an all-new horizontally opposed 2. The manual is a cooked goose. Our test model is priced from $31plus on-road costs, a decent wedge above the base 2. EyeSight and the full-sized 8-inch touch screen for $2990. Výsledkem je opravdu osvěžený a velmi . Zvýšený oplastovaný hatchback si.


GT-S Lineartronic – Má vůbec chybu? AUTO BILD ist ihn gefahren! More impressive is the off-roading X-Mode all-wheel drive and hill descent control, which we were able to test at a quarry on our way to Merimbula. In a subcompact crossover comparison test that also included the Honda HR-V, Nissan Juke, Jeep Renegade, Chevrolet Trax, and Mazda CX- the . A protože jsme byli po celý rok hodní, objevilo se po roce takto naspecifikované XV v . Tu jde o změny výraznější, tu méně. V případě modelů XV byly docela výrazné.


Naposledy testované XV před rokem vypadalo úplně jinak, ale hlavně také stálo mnohem víc. V rámci tohoto drobného pravidelného faceliftu byla totiž upravena také vcelku výrazně . Ten se přenese přes to, že má příšerné mediacentrum v přístrojovce, trochu humpolácký design a pochopí i vyšší cenovku. Tohle je totiž řidičské auto.

Tak se říká těm, za jejichž volant se těšíte a řízení je radost. A vůbec nevadí, že tankuje . Prostor pro cestující se v průběhu zkoušky nijak nedeformoval. Hodnoty naměřené na stehnech a kolenech figuríny vykazovaly dobrou ochranu v případě řidiče i spolujezdce.


Wir konnten uns nun von den Qualitäten des Allrad-Crossovers überzeugen. Den Händlern werden SUVs derzeit von den Kunden regelrecht aus den Händen gerissen. Es gibt auch Crossover-Modelle, die bei diesem Tumult nicht mitmachen. Das in diesem Frühjahr modellgepflegte Kompakt-SUV steht absatzmäßig im .

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba