Karamelové cukríky krowky recept

Karamelové cukríky - Krowky. Cukor s mliekom dáme variť na minút. Miešame , aby sa nepripálilo. Potom vlejeme Salko, varíme minút, a potom pridáme PL kakaa.


Cerou potrieme hlboký plech, z Cery odkrojíme asi dkg a ostatné.

POTREBNÉ PRÍSADY kg kryšt. Táto sladkosť mi pripomína sladké detské časy a rada si ju doprajem aj dnes. Pred cukríkmi z obchodu však dávam prednosť domácej výrobe a toto je môj obľúbený recept. Ak máte chuť na niečo skutočne dobé, určite ho vyskúšajte! Potrebuješálku plnotučného mlieka.


Po dlhšej dobe som sa dostala na varechu a objavila som recept na poľské krowky. Skúste môj, dostala som ho hneď po našej sťahovačke do Tatier, pred rokmi, kedy som prvýkrát ochutnala krowky z poľských trhov. Každý deň tu objavíte novú dávku receptov , ktoré obohatia vašu kuchyňu o nové skvelé jedlá alebo zákusky.

S vašimi overenými a obľúbenými receptami sa môžete s nami podeliť prostredníctvom nášho jednoduchého systému kliknutím na tlačidlo Pridať recept v hornej časti stránky. Za tradičnou poľskou sladkosťou nemusíš cestovať dlhé kilometre. Ahojte, vonku je počasie pod psa, vnútry teplučko, v dome rozvoniava škoricovo jablkový čajíček, chystáme sa variť varené vínko a ja som dostala chuť na krovky : ) Keďže mám aj dvoch mladších súroden. PL smotany a mletee orechy.


Pre ďalšie info nezabudnite kliknúť do popisu :) ↓↓↓↓ Z minulotýždňovej návštevy Poľska som doniesla maličkú. Zdravé domáce cukríky iba zo ingrediencií :). Dulový syr, želé cukríky , dulová pasta. Takéto recepty sú aj tu na Vareche.


Tento rok som trochu prebehla receptami a urobila prvý krát trochu iný postup ako doteraz. Prevzala som si varenie podľa varecháčky Palokuchki a dokončenie už podľa seba. Na myTaste najdes recepty na krowky taktiež ticíse podobných receptov. Po dôkladnom rozmiešaní varte minút. Mierne vychladnutú hmotu vylejte na plech, ktorý ste vyložili potravinárskou fóliou a po stuhnutí nakrájajte na kúsky.


Ak chcete mať všetky rovnaké použite silikónové formičky. Neexistuje nič lepšie ako dobré karamelky. Tie v obchodoch zďaleka nie sú to, čo by mali byť a preto si ich radi vyrábame doma.


No nie každý recept vyjde a nie každé karamelky sú naozaj chutné.

Dnes vám prinášame hneď dva recepty na vynikajúce domáce karamelky, po ktorých sa budú všetci vaši blízki oblizovať. Krovky - dôkladná príprava krok za krokom. Recept patrí medzi tie najobľúbenejšie.


Celý postup nájdete na online kuchárke RECEPTY.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Stroj na pečenie oblátok cena

Calvados vs jablkovica