Šteniatka na darovanie

Hľadá sa nový domov pre toto šteniatko – fenku. Má cca mesiace a predpokladáme, že v dospelosti bude stredného vzrastu. Je zaočkovaná a ošetrená proti parazitom. Má milú, nebojácnu povahu, je zvyknutá na iných psov a mačky.


V prípade záujmu a ďalších informácií prosím kontaktujte tel. Síce meno má ako z rozprávky, celý svoj. Inzeráty darujem steniatka.


Bezplatná inzercia, darujem steniatka predaj a inzercia. Vyberte si z množstva ponúk. Online inzercia a inzeráty zadarmo. Už nehľadajte darovanie steniatok , inzercia.


U nás si možete pridať inzerát zdarma. Dostal som mužské a samičky yorkie šteniatka , ktoré som vyrastala z narodenia pre prijatie do peknej rodiny, ktorá sa môže starať o šteniatka a poskytnúť im ich potreby. Sú dobre vyškolení a socializovaní a veľmi dobre s deťmi. Mám toľko vecí v mojej mysli práve teraz a moja práca ma prinúti, . Databáza psov, ktorých majitelia sa rozhodli psíka z rôznych dôvodov darovať. Pridajte si na bazár inzererát úplne ZADARMO do katetórie Psy a šteniatka.


SPP rodokmen papá kvalitné granulky a je riadne vymojkané :) šantivé a hravé. Najkrajšie plemená šteniatok do každej domácnosti. Nájdite si krásne šteniatko podľa vášho výberu. Psík je udržiavaný zaočkovaný a rozumie povelom, vhodný k deťom a je zvyknutý byť vonku. Darujem krásneho ročného zlatého retrievera.


K psíkovi dáme aj náhubok,vodítko a hračky, ktoré ma rád. Dôvod darovania rodinné dôvody.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Spatne klapky na odpad

Calvados vs jablkovica

Drevený strop skladba